e hënë, janar 30

Kosova ne berzen e zeze




Flori Bruqi

Kosova nuk është berzë e zezëpër shitje në pazar

Kohë më parë publicisti i njoftun Shkodranë ,tash më vendbanim në Kopenhagën të Danimarkës,z.Luigj Shkodrani,solli lëxuesve shkrimin në forumin virtual www.shqip-dk ,më titull "Boris Tadiq: “Kosova nuk është në shitje”(Rossijskaja Gazeta,16.11.2005).-Çfarë hipokrizie morale dhe politike e propagandës antishqiptare e kryetarit aktual të Serbisë(!?) dhe Qeverisë Serbo-Sllave.....Këtij shkrimi do ti shtojmë edhe këto të dhëna që medoemos duhet të jenë prezente gjatë shqyrtimit të Statusit përfundimtarë të Kosovës.Nëse klikoni në linkut http://www.alb-net.com/index.htm, do të shifni se çfarë pushtetarësh ka ky shtet DEMOKRATK ,pas Millosheviqjan... !Bile tash “ Pashallaku i Beogradit”, siq themi ne shqiptarët e moderuar ,ka si Kryeministër , kryekriminelin dhe doktorin e shkencave ,kurse si kryetar ka djalin e një Akademiku të njoftur Serb (Ljuba Tadiq) i cili së bashku më Akademikët tjerë të këtij Shteti (Dobrica Qosiq,Antonije Isakoviq etj) janë moderues të “Memorandumit” të njoftun Serb të viteve 80-ta.Hë për hë Shqiptarët(Grupi koordinues Kosovarë) duhët të bisedojnë edhe më te Delegacionët ndërkombëtare (në krye më Marti Ahtisarin) dhe ato “kombëtare”(lëxo Nacionale Serbe në krye më TADIQIN , KOSHTUNICËN etj.) për fatin tonë - lexo PAVARËSINË E KOSOVËS!Po që se klikoni më poshtë në disa linqe tjerë do të shifni mirë të masakruarit shqiptarë gjatë Luftës Çlirimtare të Kosovës(1998-1999).Dhe deri më tash 3-4 kriminel gjenden në bankën e zezë të Tribunalit të Hagës!! Ç’absurd për bashkësinë ndërkombëtare dhe zonjën Karla del Ponte!Të gjitha dihën,por kriminelet jetojnë dhe veprojnë në shtëtin më “DEMOKRATIKË” në Evropë siq thotë, kryekrimineli i këtij shtëti ,xhelati Sllobodan Millosheviqi...meë suiten e Kishës Serbe,shif shkrimin në ketë web faqe:http://floart.blogspot.com/2005/11/shkruan-flori-bruqimir-u-pafshin-n.html)Faktet e më poshtme na i solli publicisti ynë i njoftun Shinasi Berisha ...Ato janë të gatshme për Tribunalin e Hagës dhe pse jo edhe për Gjukatat(speciale) të Beogradit apo ato të Kosovës (lëxo të UNMIK-ut)...Kriminelët jetojnë dhe veprojnë të lirë në shtetin Serb(Serbi dhe Mal të ZI) besa edhe në Kosovë(Mitrovicë,Graqanicë,LLaplla Sellë,Shterpcë...etj)...Të dashur lëxues nëse nuk vjen mërzi shfletoni linqët që kohë më parë në shumë ueb faqe interneti i publikoi zoti Sheradin Berisha,se për çka bëhët fjalë... Bile duhet t’i përkujtojmë më këto FOTGRAFI edhe” Grupin politik i Kosovës “ lidhur më Shqyrtimin e kujdeshëm të “PLATFORMËS PËR PUSHTETIN LOKAL NË KOSOVË”i dërguar si “DRAFT PËR DISKUTIM” për “ Grupit politik”( i shtypur më datën 8 janar 2006) dhe për herë të parë i botuar sot në forumet tona(ART-CAFE,FLOART,FLORI-PRESS; DK-SHQIP,FROSINA.ORG,KUMANOVA.LI).I njëjti postohet edhe në disa adresa të lëxuesve të mijë të dashur që i kam në “Favorite contact “që të dini siq thotë Rexhep Hoxha “E po ku jemi”?Materjalin e keni të atashuar si Doc.”Draft për diskutim më Grupin Politik) që është akoma në sirtarët dhe në duart e “Grupit Politik” që i caktoi kohë më parë ish presidenti i ndjerë Kosovës Akademik Dr.Ibrahim Rugova.Juve lëxues si dhe Grupin politikë po ia përkujtojmë edhe një herë krimet makabre të çetnikëve serbosllavë gjatë Luftës së fundit në Kosovë (1998-1999).